Godmorgon onsdag


Vaken sedan kl 6 sen har jag legat i sängen och försöka få lillen att somna om. Men icke så nicke de ville han inte så nu för en stund sedan fick vi gå ner så vi inte störde Johan för mycket. Ska snart testa sätta honom i sin gunga igen och se om han somnar en stund så jag kan få gjort lite här hemma och även ätit lite frukost. Idag vet jag inte direkt vad som sker ska lite snabba ärende och köpa lite saker vi behöver och sedan kommer Mimmi en stund efter jobbet ♥ Sen ska jag nog hem till syrran en sväng med sillen och tältet till midsommar. Jag ska vara med min familj i syrrans trädgård så det kommer vara mysigt, men kvällen blir det nog inget festande i år. Och jag kommer antagligen inte ens träffa Johan heller så de är lite trist i med det är Timmies första midsommar. Men men alla får göra det dom själv vill såklart :) Kommer bli bra ändå så. Hur gör ni ska ni vara med familjen / festa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0