Usch jobbigt för ryggen !

Usch har så fruktansvärt ont i ryggen :( Sedan ca kl 13 idag så har Timmie inte kunnat sova så har fått vandra med honom fram och tillbaka hela dagen.Så har han väl sovit 10-30min sedan inget mer. Vet inte vad jag ska göra..Jävla värme, den kunde kommit nästa år när han kunde bada i en liten barnpool. Hoppas han kommer somna för natten om en timmes tid annars vet jag knappt vad jag ska ta mig till. Han är ju iaf överglad men i mellanåt så gnäller han o.s.v. Har inte kunnat slappna av alls idag. Så tror man han sover hårt så lägger man honom nej då vaknarhan efter någon minut igen. Så sjukt frustrerande det börjar bli.. Och hungrig också men förhoppningsvisär Johan påväg med Bk iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0