Måndag 1/2


Haft en riktigt jobbig morgon, inte kunnat ligga hur jag velat o.s.v. Så nu har jag sjukt ont i axlarna, nacken och huvudet :/ Får hoppas det går över. Längtar tills jag kan börja ta mina migrän tabletter igen efter jag fött. Så det kanske blir bättre iaf. Idag är bara en vanlig slappe dag, mina foto hade inte kommit än heller tyvärr. Så hoppas posten kommer en gång till senare och att dom finns med då. Ska ju använda dom till den "saken" jag gör till älsklingen. Och sen en del bilder ska bara in i vanliga albumet.





Åhh saknar det blonda håret men förhoppningsvis får jag tillbaka det i mars ;)



Kommentarer
Postat av: anna

Nej just det, hade jag glömt... men du e väl inte mörkbrun nu heller bara något mellanting eller minns jag fel? hehe. Har inte sett så många bilder på hårfärgen nu i din blogg tror jag.. men som sagt mitt minne e inte det bästa :p

Ja ni kan ju alltid prova iaf, skitbra om ni vill dit och hon kommer in iaf, annars blir det ju något annat ställe:) fredag lr lördag ni ska ut? Har du varit på KB någon gång förresten? Jag har inte varit där men det verkar inte vara ngt ställe för mig riktigt heller, inte om man lyssnar på vad en del sagt.. medans en del tycker där e superbra:p

Hehe ja, Malmö e roligare.. längtar tills den dagen jag kan flytta dit :)

2010-02-01 @ 19:05:24
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: anna

hehe förstår att du saknar ditt blonda men du passar också skitbra i den bruna färgen du brukar ha när du vill vara brunett :)

Ja där finns ändå en del ställen att gå ut på i malmö så kommer ni inte in på etage så finns där andra:) ja, en del tycker ju att KB e kul men jag vet även killar som inte tycker att där e kul alls. Ah, jag ska också ut på lördag om Malou nu kan, lördagar e roligast i Malmö, på fredagar e där inte mkt ös! :p

2010-02-02 @ 13:33:17
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0