Besök hemma hos Sofia



Kom hem för en liten stund sedan, trött som attans är jag. Mimmi hämtade mig runt 11 så åkte vi mot Sofia efter en stund så vi var väl framme vid kl 13. Så träffade vi lille Max. Vilken liten sötnos alltså, så himla liten. Kan knappt förstå att jag själv kommer ha en om ca 7veckor <3
Så drack vi varm choklad och åt semlor, riktigt gotti gott. Och snackade massa, var ju nästan ett år sedan vi träffade Sofia sist så det var roligt att komma ifatt lite.. Vi stannade väl till lite efter kl 3 tror jag sen åkte vi till en Harley Davidson butik för Mimmi skulle handla där. Och när vi var klara där så åkte vi hemåt.. Tack och lov att GPS finns iaf ;) hihi... Speciellt när vi skulle köra dit i förmiddags..


Kommer bild när Mimmi lagt in dom någon dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0