Återbesök för Pku-test


Idag skulle vi tillbaka till KK för att Pku- test och vägning :) Skulle vara där 9:30 så steg upp en timme tidigare. Åt lite frukost och sådär. Sen bar det av in till stan, så släppte Johan mig utanför eftersom vi var lite sena. Så gick jag upp och precis när jag kom upp kom barnmorskan som skulle göra de. Jätte trevlig. Så klädde jag av lillprinsen så han kunde vägas och nu hade han gått upp till 3915g så bröstmjölken funkar super bra. Dom ska gå upp mellan 100-200g i veckan. Sen var det dax för Pku- testet så då fick han äta undertiden. Man märkte att han stannade upp när hon stack honom men han sa inte ett ljud och fortsatte äta. Duktig gosse ♥ Sen ringde Johan - Var är ni ? Men då var vi nästan klara så han fick gå och hämta bilen igen ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0