Mamma´s 50års fest <3




I lördags var det dax för fest för min underbara mamma <3 Massa av hennes vänner och familj var samlade och vi sjöng massa visor och skåla som attans.. helt underbart.. Och riktigt god mat även idag.,potatissallad, sallad, olika såser, rostbiff, kalkon, kassler ja massa sådant .. En av de roligaste festerna jag varit på måste jag säga .. Hahaha så jäkla skoj..




Här är min kära mamma när vi sjunger <3




Syrran och jag :)





Lille victor och Nicole




En del av gästerna




hahaha ja dom verka ha roligt iaf :)





Mormor, jag och mammi <3






Ja nu orkar jag inte lägga in fler bilder :) Ska försöka ringa mamma sen och se om hon försökt lära sig sin nya kamera än. Linda tog lite bilder med den på festen också så mamma hade nåt på den .. Haha..


Kommentarer
Postat av: Anny

Shit din mamma ser inte en dag äldre ut. åldras inte hon? teach me:D



Aw ulla... saknar... bästa grannen!

2009-10-09 @ 18:33:37
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0