Fridag !



Sorry för att jag inte uppdaterar så ofta och när jag väl gör de så är de inga bilder lr nåt nuförtiden. Men mår fortfarande rätt kasst men lovar att när jag mår bättre igen kommer en massa uppdateringar och bilder :) Bara nere i en blogg svaka just nu. Förut kunde jag sitta vid datorn i timvis men nu är jag så trött på det så jag sitter hellre vid tvn. Nu satte jag mig här bara för jag skulle kolla lite bilar på blocket :) Och som ni säkert förstår så är jag ledig idag fram till söndag så de ska bli nice att vila upp mig. Imorgon är det kalas för syrran iaf så ska egentligen iväg och köpa en present till henne nu men som sagt mår rätt illa så får se sen + älsklingen nannar fortfarande för han slutade 6 i morse. Men snart ska jag gå in och väcka han ;) Kan ju inte sova bort hela dagen, som igår.. haha..



vad sker hos er idag ??


Kommentarer
Postat av: Erika

Hm, det skummade sig när jag skulle kommentera! Hoppas detta går iaf :) Tack iaf, vi hade en underbar kväll! Hur är allt med er? Kram!

2009-09-04 @ 14:57:15
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0