Ego ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det e skumt, men dom orkar väl inte bry sig för att det ger dom mer jobb om dom måste kicka henne och hitta en ersättare. Jätteskumt att hon sparkat 10pers sen i februari, det säger mer om henne än om någon annan tycker jag.



Usch vad jobbigt att känna så, och att kräkas hela tiden. Började du kräka innan du förstod att du var gravid?

Ja jag kan tänka mig att man inte känner sig så vacker själv, även om jag kan tycka att det kan se vackert ut med en gravid tjej. Vill dock själv aldrig bli det, hehe.

Har hört det med att man blir känsligare, när jag var vän med Emelie berättade hon att när hon försökte ta på sig sina strumpor o magen var i vägen så hon inte kunde så började hon gråta. Mycket hormoner som härjar!

Jobbcoach tycker jag nog e bra för dom som e helt nya i arbetslivet och inte har skrivit något CV förut eller någon presentation. Jag har ju redan fått hjälp med sånt förut när jag var inskriven så jag känner inte att där finns så mycket för mig att "hämta" hos en jobbcoach.

Ja det tycker jag också e sjukt att man inte får pengar om man inte skaffar sig en coach, jag har hellre praktik eller en lärlingplats eller något och får erfarenhet på riktigt istället för att ha en tramsig jobbcoach som kommer va a pain in the ass. Jag har redan hört med arbetsförmedlingen om praktik, men jag får ingen hjälp eller ha nånting förrän jag varit inskriven i 3 mån, vilket e fruktansvärt löjligt.. men men, det e väl deras val antar jag. Synd för mig som gärna vill ut o få erfarenhet bara!



Kram

2009-11-08 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0