Fredagen !!



Steg upp vid 12:30 men hade legat vaken i mer än 1 timme men det var så mysigt att bara ligga och slappa med älsklingen så.. Sen steg jag upp ch åt och gjorde mig klar och ringde körskolan men som sagt inget svar.. Sen åkte älsklingen till jobbet och strax efter var det dax för mig att cykla till jobb :) Riktigt skönt väder idag.. Jobbade mellan 14-19 idag,riktigt skönt.. Så har bara varit hemma en stund nu. Syrran och Patrik var här precis och hämtade lite stolar som brorsan ska låna inför dopet på söndag.. Och älsklingen ska ringa när han slutat så börjar jag med maten då :)

Nej nu ska jag spela lita sims 2.. Var ju evighet sedan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig?

2009-03-28 @ 02:04:28
Postat av: Marie

Haha vad är det för tider du jobbar? :)

2009-03-28 @ 15:43:59
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0