Härlig dag !



Var hos Marlene och sprutade mig :) riktigt nice kan jag ju säga.. Thanx ! Sedan stack jag och snutte hem och lagade mat, blev spagetti och köttfärssås eftersom det var snabbt och enkelt.. Sedan kom kristian och i samma veva kom syrran + familj och ville ut och gå.. Så gick med dom en runda :) sen väl hemma så hade robban också kommit så nu sitter dom och spelar nåt pang pang spel :P och jag spelar sims 3 fast jag är sååååå trött på det men finns inget annat spel just nu jag är sugen på så.. Imorgon är det jobb som gäller 9-19 dryyygt !!


Hänt hos er idag då?

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, detta är helt sjukt! Men Marlene är en av mina kompisar! Hon bor ute i Västra Hamnen och pratar inte skånska? Det är helt galet :)

Kram!



ps. var bara tvungen att skriva det, sjukt liten värld ds.

2009-06-08 @ 23:10:51
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0