JAJAJAJAJAJAJA :)


Mäklaren ringde idag och frågade när vi kan flytta in :) Vilket betyder ATT VI FICK RADHUSET !!! På fredag nästa vecka ska vi antagligen ses och skriva under alla papperna och sedan ska vi bara vänta på besked från styrelsen sen så flyttar vi :) YEAY kände på mig att vi skulle få den ;) Fan va underbart... <3

Fast visst lite ångest har jag ju allt eftersom jag vill sjukt gärna bo med Johan men även med min mammi. Men ja det är kanske dax att flyga vidare fast It hurts... Hur kände ni när ni flyttade hemifrån???

Kommentarer
Postat av: Marie

Oerhörd frihetskänsla men samtidigt som du sa, beskyddande. Jag hade velat flytta i flera år, så jag tyckte det var skönt. Var har ni fått radhuset?

2009-01-29 @ 23:14:50
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: munin

Jag älskade att flytta hemifrån överhuvudtaget, tyckte det var kul som attans... och sen flyttade jag ju 9 mil bort också, men det är värt det. Jag träffar ju fortfarande min mamma o pappa iaf en gång i månaden. Och du bor ju kvar i Malmö (som jag förstått det) så du kommer ju kunna träffa din mamma ofta =) Det kommer lösa sig det där ska du se =)

2009-01-30 @ 09:04:50
URL: http://munin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0