Körlektion - Omkörning



Har ju glömt att skriva om omkörningslektionen. Kom dit vid halv 8 och där var rätt mycket folk och alla skulle ha samma lektion så. Så kom lärarna ut och kallade oss 2 och 2 då och tillslut satt jag och en annan tjej där helt själv, vi bara ja då blir det vi iaf. Men så var vår lärare inte där än men han snabbade sig iaf.. Så började hon att köra, riktigt trevlig tjej vi snackade om allt möjligt. Och hon var precis lika nervös som jag vilket kändes rätt skönt faktiskt. Ja så körde vi då ut på landsvägarna o.s.v. och efter ett tag mötte vi upp de andra 5 bilarna och bytade förare så då var det min tur. Och jag fick vara först med att testa köra om. Haha det var faktiskt riktigt roligt :) Så körde vi till skurup och där fikade vi allesammans. Och snackade en massa.. När vi var klara där var det hennes tur att prova på omkörning :) Efter ett tag stannade vi i skogen och vår lärare och läraren i andra bilen började kasta lite sten och försöka pricka saker :P haha.. Sen var det dax för mig igen och sedan körde vi tillbaka till körskolan och slut för dagen. Var tillbaka vid tjugo i elva.. Rolig lektion iaf :)



Nu måste jag bara se till att bruka allvar med teorin då jag är riktigt nära nu :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja heja!

2009-08-24 @ 15:58:17
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0