Godmorning sweden :)

Har ni sovit gott i natt? Det kan jag iaf säga att jag inte har gjort. Fy för vad jag är öm i hårbotten av löshåret har inte kunnat ligga på rygg alls och det är ända settet jag kan somna typ. Har fått försöka ligga uppe vid kanten på kudden så håret inte nuddade alls men det hjälpte bara för stunden sen vaknade man av man hade rört sig så det gjorde ont igen. Så jag har tyvärr inte sovit många timmar i natt. Men sen kom älsklingen ♥ efter sitt jobb vid 4 eller något i natt och överaskade mig :) Gulligt.. Då kunde jag iaf sova lite bättre.




Tillslut gick jag upp eftersom jag inte orkade ligga ner mer för det gjorde så ont. Sen ringde jobbet och frågade om jag kunde hoppa in en dag v 27 men jag skulle redan jobba hela den veckan så det gick inte att hjälpa henne med det. Sen har jag precis ätit frukost med min underbara mammi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0