Klippa håret

Klippte precis mitt hår eller ja jag gjorde ju inte de :P lite svårt att få de snyggt i så fall :P Men ja de blev bara topparna men ärligt har jag lust att bara klippa av allsammans är sååååå trött på mitt hår så de knappt är sant.. Det är sån skum blond färg bara för jag försökte färga de mörkare innan^^ och sen så eftersom jag varit hårmodell innan så klippte dom en skit stor lugg ja så håret från den har knappt velat växa ut igen utan på ena sidan e håret helt kort framtill :/ o i me de e färgat så e det helt skum "kvalite" nej usch jag vill inte ha kvar mitt hår :( men vet heller inte hur jag vill ha det, förra året var det sån fin ljusblond färg o de brukar de bli på sommaren men jag vill inte vänta :( vill de ska vara fint nu ju..

Aja önskade mig nåt sånt hårproduktgrejs av brorsan o hans tjej till jag fyller år nästa vecka :) För hon hade dom och sa att dom var jätte bra mot torrt hår så jag hoppas jag får såna i present och att dom hjälper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0