Upp o hoppa

Ska snart ta bussen in till jobbet men jag är så hmla trött idag så det knappt är klokt. Hade behövt en dag till ledigt men är iaf glad att jag fick en dag och sen är jag ledig på söndag också vilket kan vara skönt men stan är stängt då alltså de flesta affärerna så jag o älsklingen kan inte dra in dit för vi skulle köpa nya jackor. Så det får bli på onsdag. fast jag skulle vilja till Burlöv center på Only för dom har svin fina skinnjackor nu o jag vill ha en soo mutch. aja måste springa till bussen nu. Hoppas ni har en bra dag idag allesammans:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: oho så bra dt var inte så farligt dyrt, Kanon! jag ska kolla runt lite på skolor runt omkring :)

2008-04-25 @ 10:23:01
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0