Gråter :/

Fyyyyyyy fasiken vilken jobbig kväll.. Vi hade VIP kväll fram till 22 och shiiiiit vad mycket folk o vi var bara 2 kassörskor och 1 till som hoppa in när det krisade ... Alltså man hade nästan lust för att gråta så stressat det var :/ riktigt jobbigt.. Och så var det en kund som blåste mig på pengar me men tar inte upp de här men ja vi har hans nr o allt så hoppas dom får tag i honom imorrn.. Sen när alla kunderna gått runt 22:15 så pusta man ut o då började nästan en annan tjej också gråta över hur stressen släppte.. Och min tårar kom direkt när jag kom ut till mamma i bilen.. Shit alltså stressen har fortfarande inte släppt mig :( riktigt jobbigt.. vill bara ha pojkvännen här nu :(


Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, lät inge kul =( Vad jobbar du med?

2008-04-03 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0