Första tisdagen 2011



Lillen fick sova inne hos mig i natt eftersom han hade feber och var jätte kelen. Han vaknade så fort jag la honom ifrån mig så tillslut gav jag upp och tog med honom in till mig där han somnade så fint bredvid mig. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att han ska somna lika fint i sin egen säng, några förslag? Han kallar och så ställer han sig upp hela tiden. I min säng rullar han runt lite sen somnar han. Men vill inte heller att det ska bli en vana för honom att sova i min säng. För jag kan inte sova så bra när han rullar rundor mitt i natten. Vad jag fått höra ska man låta honom ligga och gråta och tillslut somnar han? Men det gör ju ont i hjärtat att höra honom ledsen. Plus han ställer ju sig upp så då lär han ju inte bli trött ?!



Men men dagen har vi bara haft en hemma mys dag ♥ Nu när han fortfarande är lite sjuk och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0