Bloggtorka !



Som ni märker har jag bloggtorka, känner inte alls för att skriva för tillfället. Allt jag vill skriva får jag strunta i för vill inte fel personer ska läsa det. Riktigt jobbigt för ibland önskar man att man bara kunde skriva av sig här. Har iaf blivit rejält förskyld :( Hosta ooch snuva. Blandat med huvudvärk eftersom lillen inte vill sova som han ska. Men detta överlever vi ;) Du och jag Timpa ♥




Gårdagen: Super trevlig dag och kväll. Med massa skvaller och skratt :) Thanx ppl..


Tisdagen: Promenerade hem till syrran med pluttisen. Sen stannade vi där hela dagen. Bara umgicks snackade massa och hade allmänt roligt som alltid. Sedan promenerade vi hem på kvällen. Syrran och Zara följde oss eftersom dom ändå skulle ut med Gucci :) Nice nice..









Kommentarer
Postat av: Nenniie

Åh jag lider verkligen med dig och förstår precis vad du menar men du vet väl att du kan sätta lösenord på vissa inlägg? jag har själv inte gjort det men vet andra som har gjort det på sin blogg eller de som har lösenord för att man ska kunna komma in och läsa :)

Annars får du bara strunta i att skriva det här och ha en egen liten dagbok där du kan skriva av dig och kräka ut precis allt utan att någon annan kan läsa det!



Många varma kramar

2011-01-20 @ 20:28:52
URL: http://jeanniemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0