Tisdagen !



Steg upp med lillen och gjorde oss klara sen åkte vi hem till min mormor för hjälpa henne handla och sådär. Körde iväg och handlade sen dit. Så hade hon lagat lunch :) Hackebiffar med potatis, sallad, stekt lök och sås ♥ I love.. Käkade och pratade massa :) Längesedan man var där så kändes bra.


Sedan hem till syrran, snacka lite och sådär. Kollade upp när bussen gick. Hem lämna bilen och hämta vagnen :) Bussen in till stan och mötte Anna Banana. Gick en runda för hon skulle lämna Cv till olika butiker. Sen bar det av till Smart Eyes, jag skulle beställa brillor mot min jäkla huvudvärk. Så nu är det gjort, valde två olika och ni får se bilder när jag fått dom :P Dröjer dock ca 14 dagar. Sen käkade vi på BK ofc ;) Gick en runda till sen hemåt.


Hem träffa mäklaren, satt och snacka en del sen gick hon. Så diskuterade vi vilken vi ville välja så nu har vi valt och idag (onsdag) Ska vi ringa och boka tid :) Nice nice.. Så denna eller nästa vecka lär huset finnas ute..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0