Tapet shopping !!


Jag har funderat ett tag nu och oavsett om jag bor kvar här eller flyttar till en lägenhet så ska jag byta tapeter.  Jag ska iaf göra om storarummet och sovrummet här hemma. Jag älskar det som det är i storarummet nu men sen känner jag ändå att jag vill ändra om det. Menar detta var ju något vi gjorde tsm så nee.. Så ja idag var jag och kollade tapeter.



I Storarummet ska jag ha svart/vitt. Så tänkte den här tapeten som en fondvägg iaf :)










Sen vill jag ha lila i sovrummet men ja där fanns en del att välja mellan. Men tillslut så gillade jag denna mest som även den ska bli en fondvägg. Den är snyggare i verkligheten :)







Och så blev det lampor till det
Köpte dom lila lampskärmarna :)






Kommer nog bli tjusigt :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh! Nu blir jag nyfiken! Ska du bo kvar i radhuset? :D

2010-09-25 @ 20:33:44
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0