Shopping med Mimmi gumman :)


Träffades upp på Centralen sen promenerade vi bort till Entre. Gick där ett tag sedan lunchade vi med Frida :) Evighet sedan man träffa henne ju. Efter det gick vi lite till innan vi vandrade in mot stan. Då promenerade vi till mc donalds och drack lite. Och så matade jag Timmie ♥ Så var det värsta demostrationen där ute. Sverigedemokraterna var där och snackade. Och massa folk stod och skrek och vissla. Sen vissa kastade massa saker mot dom o.s.v. Sjukt många poliser alltså. Kändes som hela Malmös poliskår var på Gustav alltså :P Men det var skoj att se.. Haha ville stanna mer men lillen var lite kinkig... Så gick vi till Caroli för jag skulle kolla om den jackan jag ville ha fanns på Team Sportia där men icke :( slut överallt. Sen sa vi hejdå och åkte hem..

 

Tack för en toppen dag gumman ♥

 

 

 

Blev en skjorta och två par vantar till lillen. Och så kakeldekorer till badrummet där nere :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Och så träffade du mig! :D

2010-09-10 @ 17:59:07
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0