Woohoo bästa kvällen/natten igår !!!



Fyyyyyy för vad vi hade roligt igår. Ville ju aldrig det skulle ta slut. Började när vi käkade Tacos vid klockan 5. Jag, Anna, Emma, Jonas och Basse var det som käkade tsm och hade sjukt trevligt.. Fick ont i käkarna som jag garvade :) Vi satt väl där och flumma tills klockan blev runt 19 då fick jag och Anna gå och göra oss klara inför festen. Sen började folket droppa in efter 20 tiden. En del satt i storarummet och en del i köket.. Var riktigt skoj faktiskt. Snapsade gjorde vi en hel del. Tvingade Emma att snapsa med mig med. Sen när inte hon var där tvinga jag Anna och Jonas.. haha :) Inte kul ensam jue.. Men men ja runt nio var jag väl på topp haha sen började jag bli lite seg men kom banne mig igång igen. Och när vi stack till Etage vid ett tiden så var jag verkligen på topp igen och det var så satans kul inne på Etage, tror detta var den bästa gången av alla faktiskt. Riktigt mycket folk och så var vi ju själv ett gäng också :D








Jag beundrar fina Emma :D hihi






Kommentarer
Postat av: Martina

En fråga bara...

Hur kan du vara ute och festa och röja så mycket som du gör när du har en son som inte ens är 6 månader gammal?? Får du inte dåligt samvete för att du lämnar honom så ofta??

2010-10-03 @ 19:15:49
URL: http://martinut.blogg.se/
Postat av: Emma

TAck för igår =) Super kul =) Får vi göra om =) hahaha ses i veckan =9 Puss&Kram

2010-10-03 @ 22:33:45
URL: http://jonasochemma.blogg.se/
Postat av: Karolina

jaså, så du har varit ute nu igen.. o jag som frågar dig jämt om du vill gå ut :P



Känns tungt att ha blivit ersatt av Anna ;)

pusss

2010-10-04 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0