Trevlig onsdag :)


Igår var en super trevlig dag. Stack först till Maxi och köpte med mig lite för Emelie skulle göra Tacopaj. Sen körde jag hemåt där så jag och pluttisen var där vid halv tolv. Så snacka vi en massa och lekte med småttingarna. Super trevligt. Och tacopajen var riktigt gooood :) Sen somna dom små så snacka vi massa om allt och inget. Och när dom vaknade igen var det dax för deras middag. Så fick Timmie käka av mat som Emelie fryst in och han verka gilla det, förutom ärtorna :P hehe.. Sen bar det av hemåt för jag hade sån sjuuuuuk huvudvärk :( Så gick upp och väckte Johan, gav honom Timmie sen slängde jag mig i sängen. Fick sova runt en timme sen va det dax att gå upp igen för Anna banana kom på besök. Tog en migräntablett så för första gången på länge så hjälpte den iaf :) Så huvudvärken försvann efter nån timme. Så fick Johan sticka och handla hem så vi kunde laga mat. Blev tacos :P haha vilken dag för mig :) Efter maten blev det massa snack och annat trevligt ;) grrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0