Sovit hos mammi !


Åkte dit igår så käkade vi tsm sen fick jag massage <3 Nice .. Sen gick jag in och vilade lite medans hon roade lillen. Men blev bara en halvtimme typ kunde verkligen inte somna. Plus att Uffe kom med lille Rambo så då hörde jag det :) Så gick ut och snackade lite med dom och sådär innan jag gick in och duschade. Skönt när man kan slappna av och duscha sålänge man vill. Inte ofta det är så. Annars är det bara in ut som gäller :P haha.. Aja idag känns nacken sjukt mycket bätte fast har väldigt stark huvudvärk :/ Så vet inte om jag ska hänga med till babysimningen eller inte. Jag vill i med det är sista gången denna terminen men sen hade de varit skönt att vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0