Sista gången i mammagruppen!


Idag var det sista gången i mammagruppen. Har varit en trevlig tid iaf och jag är glad jag lärde känna Emelie där :) Idag snackade vi mycket om säkerheten i hemmet, bilen och utomhus. Så fick vi lite lappar och sådär som handlade om det. För nu är det dax att börja förbereda huset. Och jaaaa det har jag redan märkt. Lillen drar ner allt från hyllan under bordet, han drar ner dvd filmerna från bokhyllan och han drar i alla sladdar. Så sjukt sööööt är han ♥ Så ja jag har fått ta undan en hel del redan. Men ja det var iaf trevligt idag, och en av de andra mammorna bjöd hem till fika den 26 så det ska vi minsann gå på :)


Idag vägde Timmie 8105g och var 68,5cm lång ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0