Då var det måndag igen..



Usch vilken natt. Lillprinsen är förskyld så han har hostat och snörvlat en del i natt. Och jag har legat halvt vaken ifall det skulle vara något. Så idag är jag super trött. Men det går såklart :) När vi steg upp imorse stack vi iväg till maxi jag och lillen. Handlade massa mat, gröt, nappar, underlägg o.s.v. till honom. Så nu varar de iaf halva månaden lr något. Sedan kom vi hem så har vi bara myst ♥ och nu sover han här i mitt knä. Sedan när han vaknar ska han få prova den nya gröten jag köpte med äpplesmak. Han brukar gilla det mesta så den gillar han nog. Annars idag sker inte allt för mycket. Ska snacka med syrran sen lite och så ska jag umgås med mamma en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0