Ullared idag :)


Jaha då har vi varit på Ullared hela dagen. Riktigt trevligt. Åkte vid halv åtta ungefär ?! Somnade så gott på min kudde i bilen när det var en timme kvar eller något. Vet inte när vi körde hem men runt halv sex tror jag.. Somnade gott ännu en gång i bilen :)



Blev litegrann till mig själv faktiskt. Köpte en Hello Kitty Dataväska, dock tycker jag Hello Kitty är sjukt töntigt men den var faktiskt söt så ja den fick duga.






Timmie fick en hel del kläder ♥ Älskar shoppa till honom..





Blev en del blandat så som: Pulka till lillen, åkpåse till vagnen, väggtext och lite annat smått och gott.






Sen köpte jag ett par julklappar också som jag inte tog foto på. Men det blev inte alls många tyvärr. Bara till tre stycken.. men jaja tyvärr blir det inte alltid som man tänkt. Men jag blev iaf super nöjd med det jag köpte. Tack för en super dag syrran, Patrik och Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0