Utgång på Hipp igår :)


Vi hade lite förfest hemma hos mig :) Först var det Anna, jag och Emma sedan kom den andre Anna och hennes kusin Jessica hit också. Väldigt trevligt var det iaf.. Massa snack om snusk och sånt ;) haha.. Sen vid tolv tiden stack vi in till stan. Anna, jag och Emma stack till Hipp och dom andra två har jag ingen aning om var dom blev av. Men ja Hipp det var ganska nice där faktiskt ;) Roligaste var när vi gick upp och dansade så dansade ingen annan sen typ 5 min senare dansa fan alla, man kunde knappt röra sig på de lilla dansgolvet så var nice när dom öppna upp det "stora" sen. Dock var där inte lika bra musik men det fick duga :P Vi hade sjukt kul iaf..





Har bara två bilder men Emma har massa så får sno dom av henne någon dag :)



Fina Emma



Fina Anna och jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0