Super trevlig tisdag :)



Stack och handlade lite på maxi imorse. Träffade på pappa där så snackade en liten stund. Sedan for jag hem så kom Emma vid kl 10 :) Riktigt trevligt. Så när Timmie hade somnat så fikade vi lite. Jag hade köpt hem en del pålägg och dricka så det var gött. Efter fikan så satt vi och planerade inför Halloween festen på lördag. Är sjukt taggad. Hon stannade till ca kl 16 så det var riktigt trevligt verkligen. Efter det kom mamma en sväng så käkade vi BK och snackade lite. Så hade hon köpt lite olika saker till mig och Timmie, tack ♥ Sen när hon gick badade jag lille Timpa och sedan fick han välling. Super trött så nu sover han, hoppas det blir för natten. Och om en stund kommer min systerdotter Zara hit :) Ska bli riktigt mysigt..


Så det har varit en fullspäckad dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0