Onsdags shopping :P

Vi stack till Jägers så gick jag inom systemet och köpte lite cider inför lördag. Sen skulle jag köpa chips och lite sådär men dom jag ville ha fanns inte så det får bli en annan dag. jag fick iaf tag i en present till Christel som har kalas på lördag. Och så köpte jag julgardiner till storarummet (om jag nu kommer bo kvar? :P ) Och så en body till lillprinsen ♥ Sen körde jag Zara till Nicoles dagis där Linda väntade. Så som sagt kom precis hem nu :) Fick inte tag i så mycke av det jag skulle ha :( Turkisk pepparn fanns bara i en sort jag aldrig testat så ja jag fick köpa den men vågar jag?! haha.. Aja vi får väl se..





Kommentarer
Postat av: natasha

har köpt en likadan body till Liam för ett tag sen :) jättesnygg med alla färger.

2010-11-03 @ 20:33:16
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0