Fixat lite ärenden idag :)


Stack till arbetsförmedlingen för sista gången på ca 1 år nu :) Skönt att slippa åka in dit lite då och då. Men jag skulle egentligen varit där i april och fått påskrivet men i med jag fick lillen så fick jag skjuta upp det men nu har jag gjort det och ska lägga dom på brevlådan sen när Johan stigit upp. Så jag kan få dom pengarna också :) Kommer dock få träningsvärk i armarna imorrn för alla parkeringar i den gatan var upptagna så fick så sjukt långt bort och så skulle jag ju bära lillen i hans bilstol. Och DET mina vänner, är riktigt tungt. När jag var klar där så åkte vi bort till maxi och handla lite smått som tagit slut hemma, dock var ersättningen slut så får åka dit en annan dag och köpa det. Men idag ska Erika komma med en bröstpump ♥ Hennes moster hade fixat en, TACK så hemskt mycket.






Lillen i kundvagnen på väg till bilen efter besöket på Maxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0