Tv serier



Har sett klart hela sista säsongen av Ugly Betty nu faktiskt. Så nu vet jag hur det slutar dock var det inte sådant storslaget slut som man trodde det skulle vara. Men kan ju inte skriva vad som sker för det finns ju säkert fler Ugly Betty fans där ute ?! Eller ?! Hur långt har ni sett? Nu försöker jag komma på någon annan serie att följa, ni vet man har rätt tråkigt på morgonen när lillen sover så man får roa sig med serier då. Följer även Vampire diaries, Desperate housewifes och couger town. Har ni tips på någon annan bra serie som jag kanske missat ?!



Glömde nämna att jag även följer How I met your mother, smallville och Chuck :P



Kommentarer
Postat av: malin o

Glee... Jag älskar Glee, det är en fasligt underbar serie! =) Härliga och bra låtar är det med =)

2010-05-13 @ 10:53:03
URL: http://muniin.blogg.se/
Postat av: Marie

How I meet your mother?

Big Bang Theory?

Jag följer också Brothers and Sisters. Lite cheesy, men rätt nice :D

KRAM!

2010-05-13 @ 12:58:20
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0