Riktigt härlig dag

 

Igår tänkte jag gå hem till syrran men så såg det ut som det skulle regna. Men så bara efter en liten stund smsa hon och fråga om jag ville gå en runda. Och självklart ville jag det. Så hon kom hit och hämta oss så gick vi en promenad och bort till Zaras skola för hon ville visa lilla Gucci för sina vänner. Efter det gick vi hem till syrran och var ute i trädgården hela dagen. Riktigt skönt väder ju, så nu är man lite bränd :P Jag satt i deras hamock och gunga med lillen så somnade han ♥ så himla go, han verka tycka det var riktigt mysigt. Jag stannade även på mat där, mc donalds blev det. Tack så mycket.. Promenerade hem runt 17 tiden för Johan skrev och saknade oss :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0