Måndag


Svägerskan Sandra kom i förmiddags och stannade en stund och lekte med lillen. Alltid kul med sällskap så :) Sedan kom svärmor och hälsade på efter jobbet. Kände bara hur tött jag var så kanske inte var det bästa sällskapet men hade iaf trevligt. Även Rolf kom en sväng och satte fast våra listor :) Sen när dom gått så somnad ejag på soffan, men hann inte sova länge förrän lillen vaknade och nu vill ju han bli road igen. Och jag bara känner hur trött och svin ont i huvudet jag har. Kommer nog bli migrän. Hungrig också men kan inte laga mat och leka med lillen samtidigt så ja det får vänta tills han förhoppningsvis somnar igen. Sorry för allt gnäll men ibland får man och idag är jag bara så himla irriterad !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0