Dagen :)



Promenerade med lillen till Maxi innan idag och köpte frukost och även saker till att laga tacos. Sen på vägen hem vaknade lillen och var vrålhungrig så jag fick snabba mig hemåt. Kastade i mig min glass och fick bära honom och samtidigt försöka köra vagnen upp för en jätte backe :P Väl hemma så kom min underbara mamma på besök så passa hon lillen medans jag satte på tvätt, diska de som var i vasken, tömde diskmaskinen, vattna blommorna och började även lite smått med kartongerna som jag inte hunnit med ännu. Sen gick vi även en runda med lillen för han var övertrött och ville verkligen inte nanna. Dock skrek han som en stucken gris i vagnen så jag bar honom en stund så somna han och vi kunde lägga honom igen. Sen nanna han fram tills vi kom hem, då vaknade han hungrig igen ♥ Men nu sover han gott och har gjort det nån timmes tid. Ska själv försöka sova runt 22 tiden idag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0