Varit med syrran



Hehe vi har träffats en hel del nu på sista tiden. Jag skickade sms till henne imorse för jag såg att det var så fint väder och då vill man ju inte bara sitta hemma. Så skrev hon tillbaka att hon vänta på att jag skulle vakna :) så söt. Så körde hon mig till Ams för jag skulle få en signatur därifrån. Och sen fick jag minsann köra hennes lilla pärla, för hon skulle in i barnaffären G-knapp och den ligger på ett sådant kasst ställe där det nästan aldrig finns parkering o.s.v. Så jag körde och släppte av henne o Nicole där sen körde jag in i en annan gata och väntade tills hon var klar. Riktigt mysig liten bil att köra. Efter det stack vi till Coop för hon skulle handla lite + vi skulle handla lite till påskmiddagen som vi ska på, på söndag. Kommer bli så himla mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0