Trevlig kväll



Kom hem från brorsan och Sandra för en stund sedan. Riktig trevlig kväll :) Satt och pratade massa och tittade på tvn. Det nya programmet med dejting in the dark eller vad det heter ?! Så löjligt, men ändå rätt roligt att glo på.. Barnen hade feber så dom fick medicin och gå och lägga sig. Stackarna. Gick hem efter housewifes så har jag precis ätit lite mat och tittat på Cougar town.. Min dator fungerar inte så sitter vid Johans och luffar mig.. Hoppas vi kan fixa min dator imorrn men antagligen måste vi formatera om den igen och det menas med att jag måste installera om ALLT skit där sen igen.. kul ^^

Kommentarer
Postat av: line

Hej!

Älskar din blogg :) den e jätte fin <3

Hur länge har du haft din blogg ?

Och vad är ditt besöks rekord ? :D

2010-03-09 @ 23:51:19
URL: http://liinedalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0