Super trist



Jag låg i sängen helt pigg och vaken när älsklingen kom hem vid halv 4 -4 tiden sen låg jag väl vaken en stund där efter också innan jag äntligen somnade. Riktigt jobbigt är det. Och idag skulle ju Erika komma så skulle vi ha lite mysig tjejkväll men vi båda är jätte sjuka så kändes som det är bättre att ses när vi är friska igen. Men så himla synd hade sett fram emot denna dagen så mycket ju. Men men får lägga mig i soffan med en filt och te och glo serier hela dagen/kvällen istället. För älsklingen jobbar ju, han började nu halv fyra så. Riktigt trist och även synd om honom då han heller inte är frisk..



Kommentarer
Postat av: Anna

hehe blev lite förvirrad av din kommentar först men när jag läste kommentaren på gipsbilden så förstod jag... måste varit någon annan Anna som kommenterat där så det var ju inte jag men tack för tipsen ändå! hehe ;D

2010-03-13 @ 17:17:36
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: anna

hehe, kunde varit jag men denna gången var det inte det :D hur långt e det kvar till bebben är beräknad nu? typ 1-2 veckor eller den kunde komma när som helst?

2010-03-13 @ 17:35:53
Postat av: JOSEPHINE

Japp, studenten i juni, har nog aldrig längtat efter något så mycket som jag längtar efter det.. :D

2010-03-13 @ 18:40:27
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0