Orkar verkligen inte mer



Jag känner sådan lust att strypa någon så ont jag har, speciellt i svanken. Igår hade jag riktigt jobbiga sammandragningar så det var tur jag körde syrrans vagn. För i mellanåt var dom så kraftiga att jag verkligen fick klämma i handtaget allt vad jag orka. Och sen började jag få ont i ryggen också framåt kvällen. Jag hoppade i ett varmt bad och visst hjälpte de litegrann för stunden men så fort jag reste mig gjorde det ont igen. Så försökte sova istället och efter många stånk och stön somna jag. Men har inte sovit alls bra. Och som ni ser är jag ju redan uppe också, efter att ha legat och haft ont i ryggen några timmar. Fattar inte varför det ska göra så satans ont i ryggen alltså?!? Kommer inte orka ha det såhär flera dagar i rad ju. Önskar dom bara kunde sätta igång mig istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch vad jobbigt det låter! Hoppas bebisen vill komma ut snart så du slipper det!

2010-03-29 @ 10:38:09
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Moa

Synd att du har så ont, men tänk på denna tjejen! http://mammasangel.blogg.se/. Hon är nu tio över bf.

2010-03-29 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0