Nya bilen



Vi köpte som sagt en familjebil igår :P Så idag körde jag med den och Johan med sin rallybil och så tvättade vi dom jätte fint. Och jag skulle ta foto o sätta in här. Men sen typ samma ögonblick vi blev klara med tvättningen ringde Magnus och Erika och behövde skjuts upp till helsingborg området för hämta en bil. Så vi körde med familjebilen. Eller ja efter vi 4 käkat Burger King släppte vi av Johan hemma eftersom han skulle börja jobba kl 20. Så körde Magnus upp och jag och Erika satt och snacka massa :) Sen körde vi på värsta grusvägen så min bil blev helt smutsig igen :/ stackars... Men men.. Sen klydda deras bil och sådär en del så kom inte hem förrän nu men de gjorde inte mig nåt. Hade inte mycke mer att göra hemma. Och måste bara säga att gud va skönt de är med körkort, sitta där i sin egna lilla värld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0