Kalaset !



Idag hade jag och Johan kalas :) Gick super bra men jag var svin trött efter att vi gick och la oss efter 4. Sen upp vid halv tolv och iväg och handlade till tårtorna jag skulle göra (glömde tyvärr ta foto på dom). Var hemma igen vid 2 så fick jag börja med tårtorna direkt sen blev klockan 3 och Johan fick köra och hämta smörgåstårtorna medans jag dels gjorde mig klar i all hast och höll på med tårtorna. Blev inte klar med dom förrän gästerna började komma tyvärr :/ Så kände mig sjukt stressad. Men ja de ordnade sig med allt iaf :) Jätte fina presenter, önska oss mest pengar dock då vi ska köpa ny diskmaskin. Men det var nice iaf.. Och gästerna verkade nöjda också så det var skönt :) Blev tyvärr inte mer än kanske 3 bilder tagna heller så för jag orkade inte + jag glömde det. Men ja dom vi tog kommer nog in imorgon/senare idag iaf om jag har tid över... Imorgon/senare idag är det ju dax att fira Jakob :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0