Haha min familj är inte kloka ;)



Efter barnmorskan och sådär gick jag och Johan och la oss för han hade jobbat natten och jag själv var svin trött. Så vi sov som två stockar och hade inte hört att det ringt eller något. Sen när jag steg upp igen runt halv fyra så skrev jag med mamma på msn och hon bara var har du varit o.s.v. Då hade dom trott att jag var på BB för jag inte hört av mig efter barnmorskan.. Hahahahha... Så mamma hade väl ringt 4-5ggr till min mob, syrran runt 6ggr och ett annat nummer runt 5-6 ggr också.. Och så hade jag fått typ 3 sms av syrran och ett röstmeddelande från mamma ♥ Hahahha ni är underbara.... Dom hade t.om ringt till förlossningen och frågat om jag var där och blivit omkring kopplade till olika för att dom skulle kolla upp de o.s.v... hahahahaha....


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, sött! Kan tänka mig att du snart får ett sms varje morgon: Har ni åkt in?! :)

2010-03-19 @ 21:10:22
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0