Haha människa



Jo dom vet att du kommentera att kan jag sitta vid datan så kan jag köra bil ?! Men det är dock inte samma sak. Att sitta upp hemma i en stol eller soffan och få riktig kramp i ryggen så man viker sig är fan en annan sak än att få det när man är ute och kör ?! Pucko !!!


Och JAAAA fortfarande så låt mig gnälla om min rygg i var/vartannat inlägg om jag vill det. Har inte bett om din åsikt eller att du ens är här inne och läser. Och varför skulle jag skriva massa om min sambo ?! Är det hans blogg? han kanske inte ens vill vara med så mycket här? Du vet inte ett skit varför jag inte skriver om honom så knip käften. Och nämna honom när de e saker jag behöver ?!?! Hahahaha du är ju rubbad, ja jag nämnde att han sov och att jag inte ville köra o handla, kanske för vi brukar bestämma maten tsm?! Eller för vi hade bestämt att vi skulle KÖPA snabbmat ?! Så ärligt lägg dig inte i saker du inte vet ett skit om. Jaha så att sätta mig i en bil och köra 5minuter för att gå in i en affär 5 minuter gör under med fläsket enligt dig ?! Skulle inte tro det... Och eftersom jag inte gått upp särskilt mycket under min graviditet så är det inget jag direkt bryr mig om för tillfället.. Så ännu en gång Stick härifrån om det inte passar dig.. Och våga stå för vem du är !!!!

Kommentarer
Postat av: C

Hahaha människa, du vågar ju inte ens stå för dina inlägg, så vem är det största puckot egentligen?



Och gällande vem jag är så kan det faktiskt kvitta med tanke på att du inte ens känner mig. ;) Jag är en trogen läsare sedan lång tid tillbaka, passar det inte dig så sätt lösenord på bloggen? svårare än så är det ju inte!

2010-03-30 @ 22:33:41
Postat av: Erika

Till C. Är du fucking helt cp? Ge fan i att skriva onödiga kommentarer, jävla tönt. LÅT SANNA SKRIVA VAD FAN HON VILL.

2010-03-30 @ 22:59:49
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: Karolina

Varför ska hon sätta lösenord när du lika väl kan sluta läsa bloggen om det stör dig det du läser??



Sanna, förstår dig att du får fri spel på den här tjejen och känner dig "tvungen" att svara henne meningslösa och absurda kommentarer men ärligt både du och jag vet att den här personen förtjänar inte att du svarar. Tycker inte att hon ska ta mer plats i din blogg än vad hon redan gjort =)



Saknar dig

2010-03-31 @ 04:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0