Gipsat magen


Fick en rolig julklapp av brorsan och Sandra med barn. Där man skulle göra en gipsmage av sin gravidmage. Så i förrgår hjälpte älsklingen mig med det :) Det var faktiskt en rolig sysselsättning den kvällen. Lite kladdigt så det var tur man fick plast också. Ska klippa till kanterna lite fint sen och fila den lite. Ska även köpa färg så jag kan måla på den. Skulle vilja trycka lillens hand och fot på den sen men får se om det finns någon bra färg till de. Då man egentligen ska använda akrylfärg (tror jag de heter) och det vill jag inte smeta på honom ju. Men ska till Panduro hobby och fråga en dag.. Kommer bli super..






Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad fint. Skulle du vilja fråga vad de har köpt det?

2010-03-12 @ 15:44:18
Postat av: Karolina

Super fint det blev gumman =)

2010-03-13 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0