Träffade Anna



Anna som jag inte träffat sedan januari/februari 2009 åkte jag faktiskt in och umgicks med igår. Vi har ju skrivit lite till och från med varandra i bloggarna ett tag nu och sedan igår hade ingen av oss direkt något att göra. Och eftersom hon passar en lägenhet i Malmö så var det perfekt. Så jag och Timmie åkte in så gick vi rätt många timmar i stan faktiskt. Dock var ballongerna slut som jag skulle köpa till dopet :/ Vi käkade Burger King minsann, gotti gott fast att det blivit mycket sådant nuförtiden. Får försöka minska ner på det igen. Anna skulle ut med sin kompis på kvällen men sen skulle hon se Victorias och Daniels bröllop så hon skrev sen att inte hon kunde gå ut. Så vad sker?! Jo jag hänger med ut :) wiiiiieee !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0