På väg till Göteborg



Grabbarna kom hem runt 11 i fredags så packa vi in allt i bilen sedan bar det iväg mot Göteborg. Körde först inom BK och käkade. Jag somnade ganska snabbt så tiden gick riktigt snabbt för min del. Hade ju inte sovit så jätte mycke då jag hämtade magnus vid 2 tiden sen vaknade lillen när Johan gick till jobb halv fem och ville inte somna om. Så det var skönt att nanna i bilen. Sen lämnade vi av deras valp Ronja till hennes pappa i ängelholm och sefan for vi vidare. Minns dock inte när vi var framme. Men vi packa in våra saker i stugan innan vi gick in till dom andra. Sen var dem grilldax, riktigt gotti gott. Efter några timmar inne hos dom andra gick vi som tillhörde andra stugan in till oss så käkade vi gottis och kollade på bröllopsplaneraren eller vad den nu heter på svenska?! :P Sen efter det gick dom andra och la sig och jag la mig till rätta och älskling satt vid sin data. Men så kollade vi på Rocky 1 och 2an kom efter. Dock somnade jag i 1an men tror att han såg klart den. En riktig mysig kväll faktiskt bara väldigt synd att det regnade annars hade man kunnat gå en runda.




Magnus och Erika :)






Vår snuttis <3




Inne hos dom andra :) När vi ätit..
Tove och Erika, Susanne med Timmie i hallen.



Jakob, Tove och lille Lucas





Erika myser med Timmie inne i vår stuga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0