Härlig dag


Åkte och handlade runt halv 11 idag, lite så jag och Johan kunde grilla men även sillen tills imorrn. Efter det kom jag hem så ringde jag syrran så bestämde vi oss för att ses. Så hängde jag med dom till Maxi, Allfrukt och sedan sprang syrran in en runda på Eko. Sedan hem och slappade i deras trädgård. Syrran och hennes man tog med sig Nicole och skulle leta nät till studsmattan så då passa jag och Zara på att hoppa en massa och hade det riktigt skoj ♥ Sedan kom dom så stack jag hem efter en stund så jag och Johan kunde grilla. Blev flintastek med nypotatis,sallad och sås. Såååå himla gotti gott alltså. Sedan vid halv åtta drog Johan till jobbet så nu sitter jag och myser med lillen. Ser ut som han somnar av sig själv nu ♥ Perfekt.


Wiiie imorgon är det midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0