Gårdagen, riktigt härligt !



Igår så stack vi ner till stranden och skulle gå en sväng där. Robban hängde också med :) Men ja så fort vi började gå klaga Johan på att den var kallt. Haha.. Så kom vi fram till kiosken där vi skulle handla glass så tog dom inte ens kort så vi fick gå tillbaka till en annan kiosk och dom gjorde. Dock blev lillen lite övertrött då så man kunde inte direkt njuta av glassen. Fick kasta den i sig. Sen hade vi dessutom lite bråttom också för Johan skulle träna halv sex och klockan var väl halv fem när vi stack därifrån. Och sen skulle han inom mekonomen också och efter det släppte han av mig och lillen hemma hos svärmor. Erika gumman var också där. Så satt vi och snacka massa innan han hämtade upp oss sen igen. Så körde vi hem och så laga jag mat. Sen så såg vi en film, den var faktiskt bra men jag somna som vanligt så fick gå upp och lägga mig istället.



Kommentarer
Postat av: Karolina

Timmie ser rätt trött ut på bilden men fortfarande underbart gullig :)

2010-06-04 @ 09:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0