Gårdagen hemma hos syrran


Runt kl 12 igår gick jag hem till min syrra. Så var vi i deras trädgård och umgicks. Så jäkla nice med så himla stor trädgård alltså, hoppas verkligen jag med kommer ha det någon gång i framtiden. Ska först ha 1-2 barn till ;) haha.. Så ja jag brände mina axlar en del så idag får jag ha t-shirt istället för linne. Önskar mina ben kunde få lite färg men det verkar inte så :/ Men men Johan hämtade mig och lillen där sedan, så åkte vi och handlade så vi kunde grilla. Jag och min lilla prins satt i hamocken och mös, han somnade tillslut så sött ♥



Min älskling ligger i hamocken ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får väl flörta med Wanja du oxå ;)

2010-06-17 @ 17:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0