Entré



Ja då var vi hemma från Entré och Johan har dratt till fotbollen. Vi hittade inget roligt på där tyvärr så nu ska jag nog beställa dom klänningarna jag hittat på internet ändå. Ville ju även hitta några fräcka jeans och en blå slips till lillen men tyvärr hitta vi inget sådant heller. Vet ni var man iaf kan köpa en slips? Vi åt inne på kniv och gaffel iaf, jag tog spätta som jag brukar men ångra mig sedan att jag inte provade lasagnen. Men men det får bli nästa gång. Mysigt att bara gå där tsm iaf. Efter vi varit där stack vi till net o net och kollade lite så köpte Johan en mic. Sedan bar det av hemåt i med han skulle till fotbollen så. Måste köpa frimärke senare eller imorrn för nu har ju dopkorten kommit så vi kan skicka iväg dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0